Garancia

Fronius inverterek garanciája: 10 év nyugalom és biztonság

A Fronius inverterekhez most minden 10 kW teljesítményig terjedő modellre alapértelmezetten 10 év kiterjesztett garancia jár, amely fedezi a hardver- és alapanyagköltségeket, a javítás munkadíját, valamint az esetleges szállítási költségeket.

De a Fronius még ennél is többet kínál! A solarweb.com portálon keresztül további garanciabővítési lehetőségeket vásárolhat, így még hosszabb távon élvezheti a teljes körű védelmet.

Fontos tudnivalók:

  • A 10 év garancia minden 10 kW teljesítményig terjedő inverterre érvényes.
  • A garancia a vásárlástól számított 30 hónapon belül regisztrálható a solarweb.com oldalon.
  • A regisztráció ingyenes és egyszerű.
  • A garancia időtartama alatt a Fronius gondoskodik a meghibásodott inverter javításáról vagy cseréjéről.
  • A solarweb.com oldalon további garanciabővítési lehetőségek közül választhat.

A Fronius inverterek garanciája a minőség és a megbízhatóság garanciája. Válassza a Fronius invertereket, és élvezze a hosszú távú biztonságot!

További információért keresse fel a Fronius hivatalos weboldalát, vagy forduljon bizalommal hozzánk!



Fronius garanciális modellek és feltételek:

Bármit is tartogasson a jövő, egy Fronius termékkel a napelemes rendszerek tulajdonosai jól fel lesznek szerelve ahhoz, hogy megfeleljenek a holnap követelményeinek – ezt megígérjük. A Fronius garancia hátterét egy stabil, családi alapú vállalkozás biztosítja több mint 25 éves tapasztalattal a napelemes szektorban, valamint Fronius Support csapatunk által biztosított kimagasló minőség.

A Fronius termékekhez kétéves garancia tartozik. Egyszerűen regisztrálja termékét online módon a Fronius Solar.web felületen a garancia 10 évre történő kiterjesztéséhez – külön költségek nélkül. Ha még nagyobb biztonságot szeretne, akkor vásárolhat további garanciális időszakot.

Regisztrálja inverterét a Fronius Solar.web platformon, és élvezze a következő előnyöket:

 

Akár 10 éves garanciális időszak a regisztrált termékekre
Az aktuális napelemes rendszer teljesítményadatainak ingyenes áttekintése a Fronius Solar.web felületen
Rendszeres tájékoztatás az újonnan elérhető funkciókról, tartozékokról, kompatibilis tárolóegységekről és otthoni automatizálási megoldásokról
Automatikus frissítések
Az Ön egyedi garanciamodellje néhány lépésben
Egy gyors és ingyenes regisztrációs eljárást követően a www.solarweb.com oldalon egy Fronius termék tulajdonosa a régiójától függően kiválaszthatja az egyéni igényeinek tökéletesen megfelelő, vonzó garanciamodellt.
Az ingyenes termékregisztráció rendkívül egyszerű folyamat:
Nyissa meg a www.solarweb.com webhelyet
Még nincs Fronius Solar.web fiókja? Kattintson a „Bejelentkezés”, majd a „Regisztráljon most” pontra egy új Fronius Solar.web fiók létrehozásához
Töltse ki a kötelező mezőket, és kövesse a lépéseket a fiók létrehozásához.
Már van fiókja? Jelentkezzen be a Fronius Solar.web fiókjába
Nyissa meg a „Termékregisztráció” menüelemet
Írja be a sorozatszámot
Válassza ki a telepítés dátumát, az országot és az adott telepítőt
Válassza ki a kívánt garanciamodellt
Ezután letölthetővé válik a garanciatanúsítvány.
Ha bármilyen kérdése vagy kérése lenne, a regisztrációs folyamatról részletes információk találhatók utasításainkban, vagy egyszerűen tekintse meg regisztrációs videónkat.



Termékregisztráció a Fronius Solar.web felületen
Ingyenes garanciamodell kiválasztása
A sikeres termékregisztrációt követően (a Fronius gyárból való kikerülést követő 30 hónapon belül) a rendszertulajdonosok választhatnak egyet vonzó, ingyenes garanciamodelljeink közül.

A Fronius termékekhez alapértelmezés szerint kétéves garanciális időszak* tartozik.

Az inverter szoftverét rendszeresen frissíteni kell a napelemes rendszer működéséhez. Az inverter szoftverének folyamatos frissítése nemcsak az alacsony meghibásodási ráta és a készülék jobb szervizelhetőségének a garanciája, hanem az optimális rendszerteljesítményé is. Ezért a Fronius GEN24 inverter szoftverének rendszeres frissítése előfeltétele a Fronius garanciális szolgáltatások teljes körű kihasználásának.

Két lehetőség áll rendelkezésre

Hozza online állapotba** napelemes rendszerét a Fronius Solar.web felületen: Ha ezt az opciót választja, akkor a Fronius telepíti az Ön számára szükséges frissítéseket.
Végezzen kézi ellenőrzést, és ha szükséges, 3 havonta frissítse az inverter szoftverét

FRONIUS GARANCIA

A Fronius garancia a kétéves normál garanciát további öt évvel hosszabbítja meg. Az első két évben fedezünk minden anyagköltséget és szervizelési és szállítási díjat. Emellett a napelemes rendszerek tulajdonosai további öt év garanciát élvezhetnek az anyagköltségekre, ami összesen hét év garanciát jelent.



FRONIUS PLUSZ GARANCIA

A Fronius Plusz garancia a kétéves normál garanciát további három évvel hosszabbítja meg. Ez a modell fedezi az anyagköltségeket és a szervizelési és szállítási díjakat a teljes, ötéves garanciális időszakban a Fronius-ügyfelek teljes nyugalma érdekében.



* A garanciális feltételek országtól és régiótól függően változhatnak. A Fronius tartozékokra nem terjed ki a termékregisztráció, ezek alapértelmezésben két éves garanciával rendelkeznek. Részletes információért lásd a garanciális feltételeket.
** Ennek előfeltétele az internetes kapcsolat fenntartása és biztosítása

Vásároljon garanciakiterjesztéseket a nagyobb védelemért
A megbízhatóság, a hosszú élettartam és a fenntarthatóság fontos a napelemes rendszerek tulajdonosai számára – akárcsak a Fronius számára.

Ez az oka annak, hogy lehetőséget biztosítunk a garancia akár 20 évre történő kibővítésére. Ezáltal a jövőben jól kihasználhatja Fronius Support csapatunk páratlanul magas színvonalú szolgáltatásának előnyeit.

FRONIUS GARANCIA KITERJESZTÉSE

A Fronius garancia kiterjesztése költséghatékony módszer arra, hogy a rendszertulajdonosok megvédjék magukat a kockázatokkal szemben. Ha panasz merül fel, a Fronius biztosítja a megfelelő anyagokat; a garancia kedvezményezettjének nem kell fizetnie a cserealkatrészért.

FRONIUS GARANCIA KITERJESZTÉS PLUSZ
A Fronius garancia kiterjesztés Plusz átfogó hatókört biztosít Önnek. Panasz esetén az anyagköltségek mellett fedezzük a cserealkatrészek ki- és beszerelésének munkadíját és a szállítási költségeket is.

Raktár

H-5600 Békéscsaba, Berényi út 139.

Nyitva: hétfőtől péntekig 8-15 óráig

Iroda

H-5600 Békéscsaba, Kazinczy utca 42.

Nyitva: hétfőtől péntekig 8-16 óráig

Telefonszám

Kis Dévald szerviz technikus:

+36 20 310 9435

Email

Kis Dévald szerviz technikus:

devald.kis@solargroup.hu